Friday, May 28, 2010

kenapa saya SAYANG dia???

saya sayang dia sangat..
nape saya sayang dia eh??
sbb dia comel sgt..
betol ke dia comel??ntah ah..
saya rase perangai dia comel!!huhu
dia suke wat saya ketawa bila saya sedih..
tapi kekadang dia wat saya sakit ati!!!
geram sgt an perangai comel dia tu..
dia suke usek saya!huh!
dia wat saya cm budak kecik!
dia panggil saya baby!=)
tapi saya tak kesah...
sebab..
saya suka manja-manja an dia!
saya suka sgt time gurau2 an dia...best!!!
dia lawak..lawak sangat..
tapi dia tegas tau..takot nye..
urm..saya takut sangat bila dia marah sbb
saya sayang dia...
saya suka mata dia..mata dia cantik..
kening dia tebal..kacak sangat..
bulu mata dia panjang..lentik..cantik sangat...
dia macam adik laki saya..
caring sangat..dia risau sangat bila saya tak makan..
saya nak diet tau tak??
tapi dia asek mintak saya makan..
huhu...saya suka sangat bila dengar suara dia..
rase tenang nak terbang2 je taw..
hebat kan??macam superhero taw dia ni..
kadang2 saya rase macam dia ada kuasa ajaib!!!
dia boleh wat saya kaku an dia..
dia wat hati saya xtentu arah..
tapi saya xkesah..
sbb saya taw sume ni sbb saya sayang dia..
erm kekadang dia wat saya nangis..saya tak tau
kenapa tapi saya sensitive sangat bila dgn dia...
saya kecik hati bila dia terlepas cakap..
saya jeles bila dia an girl lain..
nape ntah??
sebab saya sayang dia la!!!!
heiysh!!!!!
dia taw tak saya SAYANG dia!!!
dia taw tak dia tu siapa???

5 comments:

  1. yes im here.. i dare make u cry, sad, happy, laugh & etc, i dare syg u also LILY FADHILAH.. i like diz relationship.. i dare say thanks for everything.. last but not least i dare to forgive u almost both of us misunderstanding.. that is recycle for life.. mistake VS forgiven.. for the last thing i never dare & say want to leave u in my life..

    ReplyDelete
  2. thnx ab..if u dare to leave me..i will kick ur buli'..;p

    ReplyDelete
  3. b! how dare u kick my buli' loll.. xpe2 that iz sweet memory for me if u jd kick my ass here lalalala..

    ReplyDelete
  4. kenapa saya syg lily? sebab dye moks! muahahaha.. no la cz dye urm.. urm.. cantekk? ego? keras ati? MINTAK PUJI@mengada-ngada? manja2? nak diet tp kuat makan? urm ape ag ah.. that's enough yg penting sume i suke ttg dye! cz dye almost standing n be her self on confident huhuhuhu..

    ReplyDelete