Showing posts with label birthday cakes. Show all posts
Showing posts with label birthday cakes. Show all posts

Sunday, January 20, 2013

Happy Birthday Alif!

Assalamualaikum!!i lupe oke tarikh hari ni 20hb..mmg i xegt langsung oke!sgt xegt date sbb busy kan diri..wahahaha tapi xpe..dengan ade nye kepala otak yang geliga ni..cepat2 i amek kunci keta g kedai kek...dan elok sgt, tengah2 jalan jumpe lak an asri(bestfriend alif) haaa bagus.leh wat suprise!!!alif dikatakan xnak keluar sbb takut kene ranjau- tapi malang nye membe dia sume wat bodo time bday dia...hahaha padan mukoi!tapi dia xtaw kakak dia yg geliga ni da set segala kek tepung telur dan pakej siap mandi lagi untuk beliau..so good luck alif!!have fun!

muke xpuas hati..dgn budin!


geng2 mastermind asri, redha, alif


ni adik angkat i anai-muke kau anai oi!cam dia nye kek lak

surprise!!happy bday alif happy bday alif!!happy bday aalllliiiiiifff

muke masing2 xsaba nak makan kek termasuk i skali!

yeah itu dia- yang baju merah itu boifren i..muiz namanye

tadaaa~kek alif yg ke 18
Happy Birthday to my beloved brother AlifAizat!
Wishing you all the best in the year to come.
May your days be filled with sunshine and beautiful colors.
And may your nights be filled with comforting dreams and wishes to come.
I do love you! ♥
 

Thursday, December 20, 2012

great day

huwaaaa..whats a great day for today -19dec 2012..gile gempak la hidup aku ni..marathon movie..hiks!ari2 tgk movie..mampu kau jah...time kat movie td mak aih..mmg ramai gila la makhluk makhluk..bila diteliti..owh adik2 yg PMR baru balik amek result!!masih tak terlambatkan akak nak wish CONGRATULATION!!!yang mana yang cukup2 makan tu.padan muka sapa suruh malas belajar!hahahaha xpe dik gagal sekarang xbermakna gagal selama2nya..ni masuk form4 work out lebih sikt untuk SPM taw!oke akak gak nak wish congrats kat achik!haaa glamer kau Achik..-adik kepada Ahmad Dzulhelmi sebb achik dapat 6A..byk A kau achik..congrats..ag 2 achik sedekah kat kawan2 bg sorg sikit en??hehehe xkesah la..oke ni nak cte pasal movie..aku tgk cte "rise of the guardians" dan dibelanja oleh Azurin Rosli !!thnxx rain!!awww..best cite ni..comel!!rse cm nak tumbuk gigi nak jumpe tooth fairy yg cantik n jack frost yg ensem!


Dah abeh tgk movie..ce teka ape yg jadi??perot aku berzapin la jawapan dia..hahahhaha bukan main aku ajak Amey @ Omet Haron and rain melantak A&W..sekali pusing2 aku nampak Secret Recipe..hahaha ape ag dan2 time tu jugak aku gedik nak mkn spaghetti..hahaha gedik3!! and dinner aku ni dibelanja oleh amey gmok tu...hahahaha ini lah hadiah sbb aku DL lagi..kate kau!hahahhaa ini baru betol..thnx babe!!korg best..bukan sebab korang belanja aku tp sebab korg suke dgr aku mencecey..ketawa xhengat..dan dan dan leh lak terjumpe chin..hahah chin chin..chin oiiii..org busy bekerja la kan..xsempat borak lame..

mahu jugak wat peace gemok ni

thanx mok belanja aku..haha hadiah dl an an an..
Dan lepas makan tu..amey ckp Dz n Bie nak dtg lepak sekaki..tp dorang nak lepak kat NZ..so dr Wangsa Walk menapak la aku g NZ yg dekat sangat..kalau aku sendawa pon mamat bangla NZ tu leh dengar ler..hahaha hodoh perangai..hudoh hudoh hudohhh!!then da sampai.aku cm mana dak dz n bie nih..call bukan main macam da sampai..tup3 xnampak batang idung..pfttt mmg mintak kono bebel dak2 ni...xpe3 watlek watkol je.yeah rock!!tetibe kan korang..si Amey gmok sengih2..aku ckp aphal la gemok ni sengih xpasal2..sekali haaa hamek kau..tunangan 2org tu leh bantai nyanyi lagu happy bday in advance dr belakang aku smbil sorang satu bawak kek an lilin!!weyyyyyyy!!ape niii..huwaaaa terharu gile!excited kot..weyyy ape ni ape ni..korang xmalu eh tgk orang ramai tgk korg..weyyyyy jangan cmni..teruja.kagum.waaa nak nangis..tp well aku lek je..haaaaa coverline coverline..wey!!!haaa aku tgk kotak kek..Secret Recipe!weyyy patut aaa ajak lepak sana xnak..korg da planed an sume bende ni...toek betol..MASTERMIND si gmok tu la..wat surprise bagai an dz n b n rain..weyyy teharu!!hugsss..rupe2ne td time aku kar SR dorg da lalu situ..dan aku mmg jenis xpandang orang mmg xperasan dorg..patut aaa si rain gelak2 time aku becakap,walhal aku xde wat joke pon..JAHAT sume taw!!tapi korang sweet like cekelat!dorg ni celeb awal sbbnye takot busy and tkot xjumpe..well aku appreciated that geng!!dz n b thnx for the tiramisu...amey thnx for the idea n belanja aku mkkn..n rain thnx for the movie!!sorg satu bg haaa kau.. thnx!! T_T

oke ini dia tiramisu..bday aku on 23dec actually..

bie and dz!!gila xmalu nyanyi mcm tu..tumbok kang

rain n amey!!thnx babe!!sweet sgt like cekelat!hahaha
well..thnx kawans!!!sayang korang sebab sayang aku!!aku taw sume sayang aku ni...takot xsempat celeb bday eyh korg wat cmni..iye amey kau da leh balik kg dgn jayanye..rain bie n dz leh g kerja dgn aman..korang mmg best!!kawan sampai ajal!love u guys!!!

Wednesday, May 2, 2012

Open Day UniKL BiS 2012

yeah..hello2..bebs nak share sket la sekitar open day kitorg on 26 april baruni..pergh mmg terbaik aaa der..mmg the best of the best la...xsangka lak yg ramai gila la yg join walaupon da revision week..alhamdulillah..laku beb jualan2 di booth2 yg ade kat sini..as usual aku open table lukis inai aaa kan.bhahaha



ok..1.2 aerobic time...warm up with baby vox then start boxing..apa yang best tetibe aku ngah bg instruction tetibe je dean unikl business school dgn terbaiknya join kat seblah...bhahaha sgt comel laaaa..alahai...oke semangat ye semua..kne handle adik2 MRSM KKB..ouw dorg sgt comel dan sporting...

itu dia Prof Madya Dr. Sulaiman Sajilan
boxing time!!jyeah 12345678 1234 12!!
pengikut2 setia senam robic!
okey credit for aerobic crew..all of u a rock \m/ bebs!! :: syam, bell, rain, ayie, akim, kiah, zana, afan, ayieddan yg plg pntg tuan president jpm tom!!lve u guys!!u did it...


yeah dan khirnya tibalah satu masa yang dinanti2kan oleh sume yang jakun tgk kek besar nak mampus dibuat didepan mata(termasuk aku)..mmg terbaik nye besa kek..ni baru la celebrate bday!!!sambil dato adham- chairman unikl potong kek...sambil tu la ayie amik mick then nyanyi lagu happy bday-macam2 version...alhamdulillah..cm ni baru happening...baru enjoy kan!!!love it...
dato adham baba potong kek smbil disaksikan oleh assoc. dr. sulaiman sajilan

ala anak abah..dato adham suap kek kat presiden jpm unikl bis. ahmad faizal omar

kan!!pesta icing..kau tgk lala jahat...wat kat aku trang tang tang

maka ini la makan dye!!!hahahaha mcm kek da aku tgk
hehehee excitedkan cite pasal kek..huhu mmg best aaa...sape yg xjoin kene icing mmg korg xkan rse happening nye kitorg mengotorkan lobby unikl city campus..xde sorg pon yg marah kitorg..haha lecturer pon join sekaki haaa..ini la namanye celebrate bday!!huhuhu gembira xterkata!penat segal tuh hilang bile tgk happening cmni..haha pesta icing ni bukan dak business school je dpt..membe2 aku yg mit pon kne...haha sorry aaa zoul!!hahahaaha 
next!!unikl business school idol..sumpah suare dorg sume best2..ekotkan aku semua leh menang..tp sbb juri iaitu pak din (assoc dr. kamaruddin) doc ya(assoc dr. yahya) and amir Pearl yg jadi juri so dorg la yg pilih pemenang...tp mmg da macam sure heboh la kali ni...dgn dorg da macam wat concert nyanyi ramai2..owh suke saat itu...

ini juara Mohd Haziq
Sedetik Lebih
naib juara dayang liyana
lagu untukmu

tempat ke 3 SERI!!!ridhuan jasman
romantis
waaa cakaplu terbaik aaa..kepada yang dtg terima kasih..kepada yang nak dtg tp xdpt dtg....sokay next year kite wat ag..love it!!gambar2 crdt to assoc dr. azlan ali a.k.a doc lan!!

Tuesday, September 20, 2011

Happy Birthday Ddiey!!

oke buat kek kat secret recipe!!!korg mampu???by me and mira!!!to my beloved girlfriend ddiey diyana!!!disebabkan dye bday girl..malas sgt nak letak gambar dye..t dye yang glamer!!!