punya jiwa yang tak terbaca oleh mereka2
punya hati yang tak terhidu oleh siapa2
tabah aku kerana aku
sakit aku kerana mereka
ku capai bunga ku tanam dihati
ku capai pelangi ke semat dijiwa
mendung datang tertutup matahari
namun ku tahu ianya seketika
andai begini nasib ku terima
aku terima seada-adanya
aku punya hati
aku punya jiwa
redha bukan mengalah
tapi
ianya pasrah dan berserah
diam aku kerana dia
selagi ku mampu
tuhan
sematkan lah senyum ku
untuk dia
Showing posts with label lagu untukmu. Show all posts
Showing posts with label lagu untukmu. Show all posts
Monday, August 5, 2013
mendung
Labels:
150 juta,
aku kau dan dia,
amir PEARL,
books,
bored,
cinta,
cinta disampahkan,
cinta terlarang,
fair and lovely,
garang,
Girl,
he,
heartroken,
lagu untukmu,
laugh,
life is loving you,
lily fadhilah,
love
Friday, March 15, 2013
tekan
kenapa eh
time aku single
xde sorg pon yang
propose aku jd awek korg
propose aku jd tunang korg
propose aku jd bini korg..
nape eh??
time aku da ade ni la
korang reramai serbu
ckp nape aku cmni
nape aku xtunggu kau
nape kau bujang
nape itu
nape ini.
dulu bukan men susah
payah jerih aku nak cr boifren tahu
sekarang baru korg
nak luah.
nak sailang.
adeh!
aku tulis ni
bukan la aku nak perasan
ramai syok kat aku
cume aku pelik.
nape eh bile time single
kte forever alone
time kite da de
time tu la terasa mcm
kita ni laku gila.
utk korg2..
sorry sgt.
doakan ini yg terbaik
jenis aku.
serius dulu.
baru pupuk syg.
kawen dulu
baru pupuk cinta.
time aku single
xde sorg pon yang
propose aku jd awek korg
propose aku jd tunang korg
propose aku jd bini korg..
nape eh??
time aku da ade ni la
korang reramai serbu
ckp nape aku cmni
nape aku xtunggu kau
nape kau bujang
nape itu
nape ini.
dulu bukan men susah
payah jerih aku nak cr boifren tahu
sekarang baru korg
nak luah.
nak sailang.
adeh!
aku tulis ni
bukan la aku nak perasan
ramai syok kat aku
cume aku pelik.
nape eh bile time single
kte forever alone
time kite da de
time tu la terasa mcm
kita ni laku gila.
utk korg2..
sorry sgt.
doakan ini yg terbaik
jenis aku.
serius dulu.
baru pupuk syg.
kawen dulu
baru pupuk cinta.
Thursday, November 29, 2012
aku punya manja kau saja boleh rasa
Untuk kali ke seratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka”
Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku

Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa
engkau bilang satu per satu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa
“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis
tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”
“Tapi dia nangis
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”
Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi

Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi
Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata
“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”

“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”
Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Kalau hati tak adaAsal pakai selesa
Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta

Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta

Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua

Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua
150 juta by Fynn Jamal
Labels:
♥,
150 juta,
aku kau dan dia,
angrybird,
bahagia,
campus,
fynn jamal,
garang,
Girl,
happiness,
he,
heart,
kahwin,
lagu untukmu,
life is loving you,
lily fadhilah,
love,
married,
singa
Wednesday, May 2, 2012
Open Day UniKL BiS 2012
yeah..hello2..bebs nak share sket la sekitar open day kitorg on 26 april baruni..pergh mmg terbaik aaa der..mmg the best of the best la...xsangka lak yg ramai gila la yg join walaupon da revision week..alhamdulillah..laku beb jualan2 di booth2 yg ade kat sini..as usual aku open table lukis inai aaa kan.bhahaha

ok..1.2 aerobic time...warm up with baby vox then start boxing..apa yang best tetibe aku ngah bg instruction tetibe je dean unikl business school dgn terbaiknya join kat seblah...bhahaha sgt comel laaaa..alahai...oke semangat ye semua..kne handle adik2 MRSM KKB..ouw dorg sgt comel dan sporting...
![]() |
| itu dia Prof Madya Dr. Sulaiman Sajilan |
![]() |
| boxing time!!jyeah 12345678 1234 12!! |
![]() |
| pengikut2 setia senam robic! |

yeah dan khirnya tibalah satu masa yang dinanti2kan oleh sume yang jakun tgk kek besar nak mampus dibuat didepan mata(termasuk aku)..mmg terbaik nye besa kek..ni baru la celebrate bday!!!sambil dato adham- chairman unikl potong kek...sambil tu la ayie amik mick then nyanyi lagu happy bday-macam2 version...alhamdulillah..cm ni baru happening...baru enjoy kan!!!love it...
![]() |
| dato adham baba potong kek smbil disaksikan oleh assoc. dr. sulaiman sajilan |
![]() |
| ala anak abah..dato adham suap kek kat presiden jpm unikl bis. ahmad faizal omar |
![]() |
| kan!!pesta icing..kau tgk lala jahat...wat kat aku trang tang tang |
![]() |
| maka ini la makan dye!!!hahahaha mcm kek da aku tgk |
hehehee excitedkan cite pasal kek..huhu mmg best aaa...sape yg xjoin kene icing mmg korg xkan rse happening nye kitorg mengotorkan lobby unikl city campus..xde sorg pon yg marah kitorg..haha lecturer pon join sekaki haaa..ini la namanye celebrate bday!!huhuhu gembira xterkata!penat segal tuh hilang bile tgk happening cmni..haha pesta icing ni bukan dak business school je dpt..membe2 aku yg mit pon kne...haha sorry aaa zoul!!hahahaaha
next!!unikl business school idol..sumpah suare dorg sume best2..ekotkan aku semua leh menang..tp sbb juri iaitu pak din (assoc dr. kamaruddin) doc ya(assoc dr. yahya) and amir Pearl yg jadi juri so dorg la yg pilih pemenang...tp mmg da macam sure heboh la kali ni...dgn dorg da macam wat concert nyanyi ramai2..owh suke saat itu...
ini juara Mohd Haziq![]() |
| Sedetik Lebih |
naib juara dayang liyana
![]() |
| lagu untukmu |
tempat ke 3 SERI!!!ridhuan jasman
![]() |
| romantis |
Subscribe to:
Posts (Atom)











