Saturday, June 12, 2010

hari ni....

urm3..haha cannot go giler balik setiawangsa kental betul dgn sehelai sepinggang..mmg pinjam bju mama la jwpn nye an??aduh egt nak g tgk muvee tapi tetibe duit nye poblem lak an..so diam je ah dok umah..ag pon da selalu da tgk muvee(urm sedapkan ati)..tu la satu2nye tabiat aku yg xbley nak buang..suke tgk muvee..ketagih owh..haha sengal..urm....rindu la kat ab....semalam ab sembang an mama..pasal mutiara..amboi...banyak ah dorg tu an..bergayut tem aku nga mandi..ab cepat la balik..ngintam bha ngan ab..urm ag satu aku rindu nak balik kelate..sena nye macam2 bende yg ade dalam otak aku skarang ni..pelik an semua org..sengal rase sejenak..apsal ah org kat dunia ni ade macam2????n guess what..hehe i da jd kawan taw an iron man tu..tapi xde la close mane..just friend je..ab kate kawan kay..hehe xlebih pon....memang xde pape perasaan melainkan aku suke tgk muke dye..haha dye pon cam funny jew..
urm ramai cakap aku sombong..is it????but aku mmg pilih gak la kawan..tapi aku ni xkesah taw korg cm ne..just close an tak je...urm hati org kite xtaw kan..berubah2..thats normal..now aku rase cam tersentap an seseorang yg aku rase kitorg ni close giler..tapi dye mude dari aku setahun..but now aku rase cm da kurang tau an dye..da 2 bulan dye cm ntah la..pelik!!urm abaikan la..but aku suke kawan an dye...i know her family n also her problems..dulu die selalu cite2 an aku..but now die cam da hi;ang..bz kot..sokay la if bz..think +ve jew..kitorg da lame xborak..jumpe2..someday i cm nak jumpe dye je...i rindu u ketawe la..i rindu borak an u..kite gosip2..n the way u dress up..cantek..u mmg cantek pon..huhu i suke rambut u...style..i suke cre u make up..simple...tapi nape u hilang sys...

No comments:

Post a Comment