Thursday, August 5, 2010

sentap!!!

yeap..aku sentap sangat tadi..paham la sikit..aku xmintak banyak pon..aku nak ko paham dalam dunia ni xsume orang same aw??sume lain2...ade yg sensitive 1% ade yg 99%..and aku ranking tengah2..tapi tadi aku sentap sangat..aku xkesah kalo ko nak tegur aku wat salah cm selalu..tapi tadi bende da memang terang tang tang xleh nak wat macam ko cakap..kalo x da lame aku wat weh..cube ah sesekali ko dgr pendapat orang..aku taw ko da lame dalam bidang ni..sokay..aku terime kalo ko tegur...tapi plzz oke..xsume bende yang ko rase betol tu betol..sesekali terime la pendapat orang lain..xsume orang wat tu salah..memang ko tue dari aku..n ko xkan dengar if aku tegor ko sebab aku ni budak..tapi ko kne taw..xsume yang makan garam tu taw sumer rase...ko kne paham tu..aku xkesah la ko wat aku ni cam jantan..tapi aku sentap weh tadi..semalam sampai semput ko bantai aku..aku xkesah weh..aku happy..tapi bile ko tetibe tak tentu pasal hangen..pergh terbakar weh...mulut aku memang cam lahanat..aku memang terkenal an perli3..memang ko akan rase cm kne tembak an machine gun pe jadah sumer tu..mulut aku ni tajam sangat..lebih dari pedang..sebab tu tadi aku ckp cmtu...aku kalo boleh nak diam weh..tapi aku xdaye..aku bukan cam ko..cam orang lain...tapi perlu ke aku pujuk ko?ko sape??????kalo ko rase nak tegur ag aku..aku xkesah..aku bukan la yang jenis marah lelame..
kepada orang yang wat hal an aku ari ni..
kau!

No comments:

Post a Comment