Monday, June 20, 2011

sejarah karaoke

sume orang yang berkawan an saya akan tahu satu benda neh..iaitu set karoke yang kat umah tu..red box..song box..metro song and sume pusat2 karaoke dibina, ditubuhkan, dibangunkan kerana adanya orang seperti saya..kalo sume orang suare cam mariah carey...u all egt karok tu dapat untung ke???bek nyanyi atas stage dapat duit..kan3???tapi kalo saya...saya malu nak nyanyi kat ats stage...baik bagi speech or bersajak atas tu..dari kne nyanyi...aha lagi nice kan...ye suara saya tidak lah seperti buluh perindu..cume lebih sket dari buluh meriam yang agak besar dan lantang cam bunyi petir tu...aha...sape xknal saya..kalo becakap..dr tingkat 18 pon orang buleh dgr..mintak maaf ye kalo suara saya menggangu..hebat kan saya??hehe bebalik pade cite karok..aha~ni yang maalas nak cakap neh...kawan2 saya gila karoke..tp dorg xtaw yang karok tu dibina sbb saya..aha!!!yea boss saya penah ckap:::lily kalo nyanyi macam pembaca berita..kak syai lak kata::dik!!ko ni nyanyi ke becakap...ddiey lak kate::ika kalo nyanyi da mcm bersembang...mira kate::ika kalo menyanyi lebih pade bersajak...achik ckp::ko kalo nyanyi asal xdgr sore...boy kate::ko bercakap lagi kuat la ika!!!...mama lak ckp::haiya mmg xberseni langsung..n ab lak ckp::sayang kalo nyanyi sesuai lagu bajau jak...xpon sabah..ye saya akui saya mmg terre nyanyi lagu tinggi2 kinabalu n ade lagu bajau satu tu....aha~time kaseh atas komen2 anda...saya mmg xpandai langsung menyanyi..g karok join kawan2 sbb maw enjoy!!!hahahaha bg saya..dari menyanyi atas stage baik masuk maharaja lawak smbil menyanyi...agak2..kalah dorg sume tu...sbb saya kan hebat!!
null
null

No comments:

Post a Comment