Wednesday, November 23, 2011

cerecetcerecet...wa da start xleh dok diam...exam da abes kan...xyah ngadap buku...assignment dan ngadap hp pick up fon dr lecturer2 tersayang...kol kawan2 inform pasal class..sume tu da xperlu sejak semalam...dan ari ni jiwa studentku terasa mcm culture shock!!bhahaha gara2 xde student's life da...huhu bosan lak kan..betul la cakap sume org zaman belajar mmg zaman paling best!!!yeah!!aku merasainya...dan sememangnya aku bosan...kalau la ade duit...xde la aku keboringan macam ni...dgn cuaca yang menggalakan aku untuk menambahkan tumbesaran badan..aiyark!!lapar beb...dan terbukak pintu hatiku menuju ke dapur mama dan...tadaaaaaaa scramble eggs!!yeaw!!sedapnye....dan anak tekak aku bergetar jerit name AIDID!!bhahaha sekali tu haa dia dok atas posbox!!aidid, daniel and dini...mmg terbaik la kan...dok la korg ats tu sambil menikmati scramble egg+roti resepi kaklong...done! 


No comments:

Post a Comment