Saturday, December 3, 2011

camping~rafting


yeah tak sabar kot nak gerak p gua musang..excited habis ni...ye la...seumor hidup aku sekali je aku rafting bagai-tu pon an kezen aku sungai belakang umah tok cik..bhahahaa time dajah dua..xmencabar langsung..yang mencabarnye bile kne tempik an mama..kahkahkah..terbaik~ dan kali ni..aku akan menerjah gua musang-sungai nenggiri-program anjuran seketeriat rukun negara..tp kat sana team kesedar akan handle kitorg sume...yeah barang2 yg perlu dibawa sume bende da settle atas bantuan mama papa...terbaik..xpayah susah2  JUSCO kan ade...beg amik k.chik nye..beg kasut alif carikan..beg letak hp mama crkan..baju hujan papa cari..sleeping bag segala bagai beli..hahahaha indahnya camping kan...

cume xtaw la bile sampai sana t camne..dz kate best giler sbb dye pnah handle program kat sg. nenggiri..oke berbekalkan semangat yang ade!!maka kuasa powerpuff girl masuk meresap kedalam jiwa aku!!huahuahua!!terbaik~

No comments:

Post a Comment