Friday, February 10, 2012

karma

yang da berlaku da memang pasti benda tu da berlaku..tapi aku tetap yakin dengan KARMA..apa yang kau buat kat orang..benda tu akan terpantul balik kat kau.. let say aku wat jahat an kau-kate la keje aku berhutang an kau je..tapi xreti2 nak bayar..aku percaya one day..orang lain-iaitu makhluk B akan berhutang an aku dan xreti nak bayar jugak....time tu baru la aku teringat - owh dulu aku penah berhutang an A dan xbayar..kan da kena balik...yea..percaya atau tak karma tetap akan berlaku..kau kecewakan hati gf kau..one day orang lain akan kecewakan kau balik..kau caras laki orang..one day kau jangan nak nanges sampai muntah sebab laki kau ade pompuan lain..kau suke marah2 dan kau patut terima bile kau asek kne marah je..one day kau kne redha..dulu kau buat orang..sekarang kau terima..karma ni xkan habis dan akan menyambung je...so wat hal sendiri suda..asalkan xkacau hidup orang.. 

No comments:

Post a Comment