Saturday, September 15, 2012

why??

knapa dalam dunia ni wujudnye sweet talker??aku..bukanlah seorang yang cepat cair..tp aku mampu tercair dgn layanan2 dan words yg agak sweet..bukan romantik..tp sweet..sweet yang aku maksudkan ni bukan i love u u love me tu..sweet pada aku adalah ayat yang xbeasa aku dgr n perbuatan yang xpernah orang buat kat aku...yeaa aku admit now days bg aku perkataan 'i love u' adalah satu perkataan yg beasa dan aku da rse mcm xde special da ayat tu...tp cube kau ckp 'manje..u r such my lungs!' oke fine aku akn termerasa melayang2 dan terawang-awang...babes..that was a sweet word..oke other word..'berdogup jantung den ni haa!!' come on!!korang xrase sbb xckp an korg dgn mimik muke yg malu2 kucing..tp for me..weeeeeeeeee~terbang la gilee...flyyyyyy up up here we go go!~ok now aku nak cerite action..beb, xperlu kau nak bg intan permata utk ngorat perempuan..nak2 yg cam aku..sbb aku da selalu dpt bende tu..dulu dan dijamin aku ttp xbahagia..so dgn dpt bunge tisu pon aku leh cair...how??sbb aku da terSyok la kan..tp ape perasaan kau bile kau stalk org lain pon dpt bende yg sama..maybe tu bende lame..tp kan..cam keraguan disitu..aku teringat cite industan sha rukh khan blakon tu..sumpah gampang..sume pompuan dpt gelang dye..haha ok kelaka..sgt!hurrrrmmmmmmmm boleh x jgn ngorat aku kalau kau xtau mana nak letak aku..itu ayat sentap dan ayat marah..yang pasti..awak!!saya marah ni!

No comments:

Post a Comment