Saturday, March 30, 2013

Lily Fadhilah



Dengan tak mandi dan baju tdo xtukar! aku dengan jayanya pergi breakfast sesorang macam org xde tujuan, g basuh juna kat bangla2 tuh, g isi myk kat petronas setiawangsa dan g cimb bank withdraw cash...taik mata bertempek xbih buang..aiyoooo bile nak berubah lily fadhilah..kau da nak jd bini org kot..ni kalau mak mentua taw mahu aku kena flying kick supersaiyaaa ni..abugen sume keluar..ape leh buat kan..perangai xsemenggah mana..nasib la wahai kekasih hati...dekan aku dr sulaiman semalam ckp kat aku depan JPM baru.."lily ni dari fes day masuk lagi mmg naughty !" owh man..bila mama refresh balik otak aku bru aku dpat recall part mana yg naughty tu..hahaha hado org masuk unikl tp xde id bagi salam kuat2??hahha dan ade org buat id amek gambar 2kali cam aku??fes time misi gagal sebb time flash tu muke aku buruk gila..tgh bersin! owh man!!!


No comments:

Post a Comment