Wednesday, July 10, 2013

kun faya kun

MSc in Human Resource Management Cardiff Business School, Cardiff UK
MSc in Human Resource Management Dublin Business School, Dublin Ireland
MSc in Management of Projects The University of Manchester, Manchester UK
MSc in Management University of Stirling, Scotland UK

Dengan rasa rendah diri nya hamba menyatakan hamba terpaksa tolak ke-empat2 offer dari semua yang diatas atas sebab 'INI LAH YANG TERBAIK'..Menitik air mata saat menolak satu persatu.if x insyallah September ni aku da start class kat sana..tp nak wat cane..xpe lah..t ade anak cucu aku just print offer letter je la tunjuk kat dorg..experience aku kali ni bila dorg call aku dr ireland, uk segala..yeah long distance kan so mcm sekat2 but dorg still jugak nk sembang..ye la da last stage tggu nak fly je kot tup tup aku toak..x ke bangang nama nye..nak wat cane..xde rezeki aku..rezeki bende lain kot...who know..nobody know and only Allah knows everything..Kun Faya Kun...Alhamdulillah dgn apa yang aku achieved sampai setakat ni...mama on ckp kawen dulu la then sambung master..oryte!

No comments:

Post a Comment