Wednesday, July 28, 2021

Ya Allah Kau angkatlah bencana ini

 Guys..berat aku nak tulis ni but i have too..there have n space for me to express what I feel. My friend Saida Sazwa affected by c19 cat 5 and today she going thru again her second time intubated..with 20-25w(not sure) pregnancy and she’s fighting c19 😭😭 Ya Allah, sembuhkanlah sahabatku Saida Sazwa ya allah, sihatkanlah sahabatku ya allah, hilangkan virus c19 dari tubuh badan sahabatku ya allah. Sedih, takut sampai tak tahu aku nak cakap apa. Sedih sangat2 sebab ini kawan aku yg ke 2 yang dijangkiti c19 time pregnant..lepas tu x vacc lagi😭😭😭 Takut sebab aku pon tengah pregnant..tadi scan anak aku dalam perut pon gaya duduk tangan kat dahi macam tengah berfikir bila la c19 ni nak habis..insyallah 2minggu lagi aku dah boleh dapat date utk vaccine bila2 masa.. korg tolong doakan semua orang ok..

No comments:

Post a Comment