Friday, April 8, 2011

back to school!!

guys!!how are u dear??aha just want to share a lil bit my memory on ISE UniKL..aha~best kot..korang ade???xde kan???yeah banyak sgt kotak cahaya yang ajaib..dan ni part saya..nice kan...egt nak masuk byk...tp cm malas nye nak upload..next time la yea..today is my first date with awek achik---dba!!haha comel what..ape lagi..start!!gosip girl!!kitorg da lame kenal ape..fb menemukan kami..yeah..kawan cyber..u all xpercaya..but this time..plzz trust me..best kot..lg best dr bease2 nye..huhu kan dba kan...dan hari ni...gambar sy byk dgn boy!!dye bukan sape2..tapi dia adalah kawan saya..kawan baik saya..tempat saya cr bile susah mcm xreti nak wat assgment..xpaham soalan..dye la yang saya cari...sebab dye hebat..tapi hakikatnya..percayalah sy lagi hebat cuma payah paham..tu je...as usual la kan..secalit kenangan bersama gelak tawa..gambar of course la ade...tatap2 la ye...
lim lausher

mira ni gile publisiti

bease la org glamer kan..sembang ngan dba pon paparazi amek gambar

gambar ni undang kontroversi..bf bru sya

yeah he is my bestie..

dan bestfriend sy!!

oke la kan

babi la..fb kne hack ke hape???bodo!

Wednesday, April 6, 2011

::gilak::

ayok!!sengal nye aish!!!aha~aish sgt gile ya ampun seb baek la xkene cuci pinggan kat "dapur selera putih" tadi..adoyai..tu la confident sangat nak order bagai..lapa xhengat sampai xhengat duit xde dalam walet..ye!!itu mmg masalah bestfriend saya...dye mmg over confident..aha..xkesah la yang penting petang ku penuh riang ria bersama abang kembar saya!!

Monday, April 4, 2011

open day ISE

guys...help me plzz..saya seorang project manager for this event..tolong ajar saya kalau saya xtahu..tegur saya bila saya silap..bagi idea kat saya..plzz weh..

  • apa program menarik yang nampak best giler
  • ape yang xbosan
  • ape yang boleh jual n senang dapat untung
  • ape yang best sangat selain game..
  • omg!!!

btw open day ISE at UniKL city campus lobby in 25 april til 27 april!!

lets know about Indonesia

jyeah!!guess what???aha~i got new friend..well u know me right..after lunch kaki menggatal nak tgk event ape yang ngah dorg wat kat lobi..paham2 la..kalo da start busy..poster pon xsempat nak bace u...then taw tak pe jadi..mulut gatal nak tnya..what actually was going happened???aha~oke cool...just g kat sorang awek ni yang muke penuh senyuman yang sentiase ikhlas..then start la ko borak bagai nyah neh..hehe borak nye borak sekali i dapat bookmark!!!alah mane bookmark nih..time neh lak ko nak ilang kan...begitu la ye..so xde gambar ye kawan2 sorry..exclusive sgt kot..aha..btw thanx dina for ur info bout indon..sorry i got to go early cause of my class..anyway she's a nice girl...miss ur smile...
dina!


Sunday, April 3, 2011

::suke tak??::

happy anniversary yang ke 10bulan..aha..buleh dak camtu???aha nice kan ..

::enjoy::

one two three fou..hello!!ye d?yeap..aha~oryte!eight thirty oke?!oryte i siap..u call mira!!jyeah!!seronoknye..MANGKUK ajak lepak an faris..siap2..mandi2..capai jeans oldschool saya..omg!!da muat balik..thanx god!!hehehe menari bukan kepalang ku didalam bilik dan langsung xsedar ade cicak tengah meneropong saya!!yang penting sekali siap!!kitorg xlepak auh..dekat je..kampng baru je..."chop n steak" yang berkapal bagai..sangat nice tempat tu...enjoy je..yang best nye..ade nak kate live band dye gerak solo..ntah ape orang pgl ntah yang nyanyi2 time v all nga rest borak2 pas makan..fuhh..layan beb..suke sangat..sampai mengalir airmata kami...hua..maw tidak..3buah lagu dye nyanyi..._demi waktu_cinta dalam hati_ag satu xegt tpi rock kapak...thnx ye awak..nanti sy kawen plzz nyanyi taw..i jemput u....as usual la kan..mesti la ade pic...enjoy kay!!
new friend!!!faris 

muke mira sgt bahagia..why dear

nice!!aku cam ape ntah

cinta korg

eat time

powerpuff girl


in front chop n steak

my beloved princess..jangan menangis

thanx faris kidnap aku memalam ni

koya kecek klate

amek kat apih nye wall
kecek kelate??lu ape ade hal..haha saya neh anok kelate walaupon time kecek kelate bunyi supo sie la kecek..tapi saya mahir walaupong hakikatnya saya kne wat2 pehe gapo ore tulih..mugo wajib blaja key...

Saturday, April 2, 2011

Borak Orang Orang Muda

program "borak orang2 muda" kat singgahsana hotel pj..urm bored!sorry to say..nothing input there!tengkiu...
depan u saya..bru sampai dr pj!!click2 dulu

bored..at singgahsana hotel!

mmg den xdok kojo

sempat ag aw

hehehe kami ni la yang g sana

casual attire
 bek pillow talk an sayang2 aku neh kat mummy kitchen!!best kot..hahaha rindu u all la sayang....ni gambar2 huduh korang!!
ddiey dgn nasi goreng beliau yang xsedap

mira pun same..xsedap

aha~jom pillow talk

ni saya nye..nasi goreng sotong!!

gemok!

joker!!