Friday, April 8, 2011

back to school!!

guys!!how are u dear??aha just want to share a lil bit my memory on ISE UniKL..aha~best kot..korang ade???xde kan???yeah banyak sgt kotak cahaya yang ajaib..dan ni part saya..nice kan...egt nak masuk byk...tp cm malas nye nak upload..next time la yea..today is my first date with awek achik---dba!!haha comel what..ape lagi..start!!gosip girl!!kitorg da lame kenal ape..fb menemukan kami..yeah..kawan cyber..u all xpercaya..but this time..plzz trust me..best kot..lg best dr bease2 nye..huhu kan dba kan...dan hari ni...gambar sy byk dgn boy!!dye bukan sape2..tapi dia adalah kawan saya..kawan baik saya..tempat saya cr bile susah mcm xreti nak wat assgment..xpaham soalan..dye la yang saya cari...sebab dye hebat..tapi hakikatnya..percayalah sy lagi hebat cuma payah paham..tu je...as usual la kan..secalit kenangan bersama gelak tawa..gambar of course la ade...tatap2 la ye...
lim lausher

mira ni gile publisiti

bease la org glamer kan..sembang ngan dba pon paparazi amek gambar

gambar ni undang kontroversi..bf bru sya

yeah he is my bestie..

dan bestfriend sy!!

oke la kan

babi la..fb kne hack ke hape???bodo!

No comments:

Post a Comment