Thursday, April 28, 2011

everyone have a first love story to told everyone

duduk punye duduk...fikir nye fikir..memang xdapat den nak nolong...teringat kat first love lak an...urm exboyfiend tu...first love lak..mane leh lupe an...gile ape kalo korang kate leh lupe...suci kot cinta time tu..hahaha..korang ade??cam bease la sbb dye la..sampai sekarang asal nak tdo teringat muke dye..asal nak makan teringat muke dye..asal wat homework egt muka die...byk2 exboyfriend saya...dia la paling kacak gile babiks....di alam semesta ni dye la paling hot..first love an mesti ah hot..korang ade..huhu..tapi sbb da xtahan an dye yang hot sgt...sume girl nak kat dye..n dye pon byk menggatal an semua pompuan..saya sedia undur diri..aduh mengayat ati x kawan2???bertahun jugak la nak zero kan feeling kat first love saya sorg ni..mane x nye..mane2 g ade name dye..glamour kot...tapi dapat awek xhot gak..bek kaple an aku...malang tol..tu la...dulu xnak pk awal2..suke ati je ko tinggal aku...naik flight turun US la konon...sekarang da merana xde org nak kawen an ko da...tapi xpe la...jahat2 dye pon...dye baik taw....ciri2 dye baik:
  1. xpenah guna duit saya time kitorg dating
  2. xpenah nak menggatal taw..
  3. no pegang2 sit renggang2
  4. bertambah sayang la kan...
  5. kol je cakap nak ape teros datang
  6. belikan tiket p hollywood every month
  7. tiap kali aniversary dapat seutas fosil and tomey
nak taw sape first love @ ex boyfriend yang saya syg sgt tu.....ni dia


johny deep!!!!love u sayang..come back to me....

No comments:

Post a Comment