Thursday, March 25, 2010

bile laa..

lambat nye nak minggu depan..aku xsabar2 nak menghabeskan sisa hidup aku kat office neh..cepat la mase berlalu..aku cannot go la an life camni..wat saket pale jew..huhu ni la aku..aku pilih keje bukan sebab gaji tapi sbb enjoy..aku nak keje aku ikhlas..bukan tepakse..wawawah..urm gigi..gigi xabeh2 nak tumbuh..dah2 la tu..aku saket taw x..asek pk pasal ko jew..hai la gigi..at da nak continue study da..mana taw de rezki..aku xnak jaoh2..nak dekat2 je..bley wat aku nanges tiap ari kalo dorg anta aku g sabah..owh tidak!!!haha urm aku cm bease menghabiskan sisa2 kehidupan ku dgn wat business..aku xjoin la MLM neh..just my own business..wedding planner..aku sgt cerewet..smpai kan kalo customer tu cerewet..aku lagi la cerewet..bg aku kte nye business bukan sebab duit je,,tapi kite nak org knal kite..even pakej murah..aku kene gak wat bg nampak vogue!!bru ade class..tapi bia balik modal ah an..tu la yg wat aku happy..aku bukan la seorg yg serba xkena..im just the simple person tapi byk soal yg aku titik beratkan..dats y..aku xnak jd bos pade kwan2 aku sendri..ag satu aku xsuke jadi kuli org..hahaha nak jadi bos jew..tapi kalo keje kat office da tentu la aku kne jd kuli an..huhu tp msti keje yg enjoy..cm animator ke..tu xpew..aku sanggup mengulikan diri!!haha

2 comments: