Monday, March 15, 2010

KEPENATAN

yeah..3ari aku wat keje non stop..penat weh..hahaha so sad..payment dapat ari ni ko..urm semalam ari last job wedding planner..argh sedapnye baby urut kaki ku..yeah..huhu ape yang xbley blah aku knal an sorang mamat neh..org dye kecik xgaye umor dye aw..aku panggil dye Che Amad!haha ntah la..name dye ape aku pon xtaw..tapi dye cakap byk giler!!kalah aku weh..sumpah penat do aku layan sembang an dye..aku da ah penat dye ley tanye itu ini..mmg xtejawab la..semangat giler dye tnye mcm2 pasal wedding..intrested ke???kah3 last2 cm bease dye mintak business card aku yg mmg da abeh..aku just leave fon number je ah..aku kagum gile an dye sbb mulot dye mmg tok tek tok tek..mcm mesin type uh..pnat telinge wok!!tu la kalo da darah kelate yang byk ckp cm aku neh..aku rase urat mulot dye connect an urat tgn ah..sebab tiap kali dye wat keje mulot pergh..........hahahaa =D

No comments:

Post a Comment