Wednesday, May 19, 2010

mengemas

yeap ari ni aku n sume d alien art staff dok mengemas office..hehehe ntah ape yg kitorg kemas smpai penat2..huhu smbil tu aku dok egt kat ab aku tuh..urm dye wat ape ah skrg..ngah on9 ah tu..tgk si eqa dok sebok on9..xbenti2..tuk tak tuk tak..tekan tekan keyboard dye..urm..byk bende dalam pale otak..yg si acaf x abeh2 mulot dye pot pet pot pet..ngalah kan aku..huhu urm balik td jumpa an si daws..bg artwork2 + cd lagu dye...melengkung badan dye aku tgk..tiup angen comfirm melayang..bhahaha jgn marah ah..t kne jual.....hheehehehe pnat bha..nak balik uma..rindu aidid weh..waaaaaaaa..nak makan budu lak rse..bpe minggu da idup aku sesat xjumpe budu..aduh la...parok gini weh....kalo la bf aku dok dekat da lme aku soh dye anta aku tiap2 ari lek umah..makan nasi an budu..masalah jaoh juta km..huhuhuhu sedey bha..

No comments:

Post a Comment