Sunday, May 30, 2010

pray for me..

doakan saya mendapat kekuatan utk bertudung..doakan saya mendapat kekuatan utk menutup aurat..doakan saya mendapat kekuatan utk ikhlas melakukan amal ma'ruf nahi mungkar..doakan saya mendapat hidayah Allah s.t.w..doakan saya dibukakan pintu hati utk bertaubat..doakan saya mendapat orang2 tersayang yg beragam dan boleh membimbing saya di sekeliling saya..doakan saya mendapat kekuatan utk melawan syaitan2 yg pernah berjanji utk merosakkan hidup saya..doakan saya supaya dilindungi..doakan saya supaya tidak meninggalkan solat 5waktu..doakan saya utk baik2 saja..sbb doa2 anda membantu saya dan doa anda akan diangkatkan olehNya dan dikembalikan niat anda kepada diri anda sekiranya anda ikhlas berdoa untuk umat lain..

4 comments:

  1. amin.. kata2 itu satu doa.. last be urself something special inside u become soon.. nobody know that accept u there.. take care my MUSLIMAH..

    ReplyDelete