Friday, May 6, 2011

2orang 1masa

susah la menulis
kalo ade yang buat cerite
susahlah menulis kalo kawan da start terase
tukang wat cerite
hentikan cerite ko
bosan taw x..ari2 misunderstanding
cite pasal entry yang sama..

kawan yang terasa 
aku mintak maaf
kata2 yang entry lepas bukan untuk ko

stalker yang bercerite
and yang trang tang tang
stalk aku tuka ayat sikit2
bajek aku contact an ko..
tolong eh
aku xpnah rse nak knal ko
xpnah rse nak join borak fitnah an ko
and xpenah rase nak bercerite an ko
hal ko pon aku xnak masuk campor..
mulut ko mmg lahanat
putar belit alam mmg keje ko..
jangan sebab mulut ko 
orang len jd gado..

buat kawan..
aku mintak maaf kalo ko terasa..
aku xkata ko..
aku sayang ko

farah amirah entry mintak maaf ni untuk ko..
(kawan)merujuk pada ko

and si celake meen...stalker tu merujuk pada ko..


No comments:

Post a Comment