Sunday, May 1, 2011

engat la sangat

aku egt ko kawan
rupenye ko lawan
aku egt aku sawan
rupenye ko yang sawan
aku egt ko yang terkena
rupenye ko yang mengena
aku egt ko baek gila
rupanya ko mmg sial gila
aku egt ko bgus sgt
rupenye ko tu xdak apa
aku egt ko tu stick to the one
rupenye ko mmg talam
bukan takat talam dua muka
tapi ko
talam bermuka muka
aku egt ko xlayan
rupenye ko la yang terlebih melayan
aku egt lagi ko kate bukan
tapi belakang ye ye ko iyekan
malu la weh
ekotkan ati mmg nak kutuk je ko habes habesan
tapi cm kejam sgt ah plak...
sumpah ko da mcm babi betina
kemaruk ke kak??
jahat kite xsama
ko jahat mulut
aku jahat hati
ko langsi mulut
aku langsi hati
sama sama la kita langsi
sebab ko got nothing from me
melainkan dendam yang xkan penah hilang
ko egt aku dalam lost world
aku xtaw ape??
orang bercerita..
aku sekadar mendengar
orang tunjuk..
aku melihat..
dan
ko
mmg
wat
aku
hangin

aku lily fadhilah sgt la berpuas ati!

No comments:

Post a Comment