Saturday, September 3, 2011

bencik!!

hello!!hai hari ni nak cite hari benci sedunia..nak taw kenapa??sbb nya tetibe teringat dekat misai!!ye MISAI..taw x MISAI??nak taw misai tu ape???misai tu adalah sejenis bulu2 atau rambut2 yang serabut2 yang tumbuh diantara bawah hidung dan atas mulut...eyuuuuuuuuuuucks!!sebab nye saya sgt xsuke misai..nak taw nape??sebab saya geli la..eyuk!!!yek3..xsuke3..orang pertama yang saya xsuke bile ade misai ialah papa!!ya ampun tensionnye tgk misai..ye la..bygkn dari kecik xpnah tgk papa de misai..tetibe ade misai!!what???xkuase nak melihat....tp papa da ensem skang setelah ade kes yg sebabkan papa cukur misai..thnx pa!!!second is ab!!haaaaa yang ni mmg saya pantang..kalo dye ade misai..mmg xselamat la..saket jiwe melihat..nak2 kalo time bru balik dr laut..pergh!!saket hati tgk misai2 dye..hodoh!!!!dan baru ni balik kg..nye la saya tekejut tgk my beloved uncle..cik nasier!!ade misai!!!!haaaaaaaaaaa 22taun idup xpnah tgk dye de misai..mmg kene tarik la..trime kaseh la cik nasir..haha serabut den tgk..sorry ye...

dorg kate ensem...ensem ke ade misai???

papa
idola- hitler

cik nasier
idola- jack sparow



2 comments: