Thursday, September 29, 2011

shaker's memorial

 bhahaha tajuk yang xde kene mengena tapi boleh diterima pakai kot...huhu mane tak nye..korang penah tak keilangan harta benda yang korang sayang..yea aku ade bende yang aku sayang iaitu pensil pilot shaker...dari dajah5 sampai la sekarang..xdak pensil lain yang aku gune kalo bukan shaker...

shaker biru
 shaker biru ni shaker pertama aku tahun 2000 aku beli kat kedai buku kat penang...hurm yeap tgk rupe korang taw dye old school giler an...harga dye time tu rm7.50 kalo xsilap...aku gune shaker biru ni sampai la aku masuk skolah teknik gombak..form 4 taun 2005...nak dijadikan cite shaker biru sekali an pencil case ijo kuning(jack beli mase g indon) kene curik time kat kelas..aku menangis cam orang ilang anak..mane xnye..boleh lak dorg curik..taw la aku nye pencil case unik..anyam2an..hi la..

shaker ijo
lepas tu cikgu kama an cikgu khidir pujuk..bagi aku pen dorang..aku nangis teresak2(xtaw knape) hahaha sekali si alan bagi aku shaker ijo..hua3..thnx alan!!nak dijadikan cite ag..aku gune shaker ijo ni sampai la aku keje lukis katon kat makmur megah n sampai la aku masuk kolej...time tu sem 1 class business math..nak dijadikan cite punye la lame aku gune..leh pulak patah kat hujung tu..aih'

shaker pink
disebabkan itu lah aku beli shaker pink ni kat kajang kot..harge rm8.90...hurm aku nye suke sampaikan main sudoku segala bagai la....aku bawak dye kehulu kehilir sampai la aku sambung degree..yang bestnye hilang jugak!!!aku rse aku tertinggal kat cafe kot..haih ape la nasib...urmmmmmmxsuke taw!!sume nak hilang..
shaker pepel
ni lak aku beli lepas shaker pink hilang..tp aku xtaw la mane jatuh...aku rse jatuh dalam flight time aku g sabah kot..hurm bored!!terpaksa la aku hidup tanpa shaker da...tapi apekan daya!!aku xboleh!!!kne beli jugak!!!dan hari ni tanggal 29 sept 2011 bersamaan bday ais yang ke 22..aku beli lagi satu shaker yang berwarna turquoise...hahaha excited mak..hahaha n ni la die..tapi hargenye wat aku nak pengsan..tapi nak xnak beli la jugak..hati da berkenan.. rm9.90..owh shaker

shaker turquoise!!

No comments:

Post a Comment