Monday, October 3, 2011

DERMA DARAH

derma darah??erkh cuak jugak beb...tapi disebabkan telah mengetalkan diri yang tak kental ni akhirnye aku isi jugak la borang derma darah yang agak cuak ni..bhahahahaha..nak dijadikan cite...aku xpenah taw beb rupe2nye aku berdarah 'B'..yeap B!!B untuk Bijak..B untuk Bagus..B untuk boleh..dan B untuk cun..hahahaha xde motif...nak dijadikan cite lagi punye la semangat da kene cucuk an jarum ni....sekali di stage ke 2...nak check blood presure sagala bagai..mak sangkut la pulak nok!!!!!ape xnye...xlepas sebb masih dalam pengaruh antibiotik..ye la demam plak minggu lepas...selsema batuk xhilang ag..haiya...btw xkesah la..jnji aku taw aku darah B!!

time ni ah sangkot..chooooiiii!!


nazz ler ni..

bard..muke kau!!


mira hanya mampu wat peace je..penakut!!!

hehe muke cuak da

memain owh bard...haha pucat muke

DERMA DARAH AMALAN MULIA!!



No comments:

Post a Comment