Saturday, October 29, 2011

kerana mulut

terlajak perahu boleh diundur...terlajak mengumpat???sambung la sendiri...kerana pulut santan binasa kerana mulut????(kau jadik setan kan)jawab sendiri jugak.....silap besar la kalo da termengumpat orang yang mulut jahanam macam aku ni kan...da cukup kntal ke jiwe ko nak kene serang an aku???da cukup tajam ke lidah ko nak bedebat an diva debat dunia???da cukup tebal ke pipi ko nak rase penangan penampar sulung dr ratu silat dunia???kalau ko rse xcukup mane sile la jgn nak bercerita canang sana sini...terasa mulut ko da xmampu nak dok diam ke??ko rase ko mampu ke nak berdepan an aku bile sume cite ni da pecah tembelang...kalo telur ayam tu da busuk satu kampung da weh...ko da knape sebenanye??len kali kalau diri tu da salah jangan nak menyalahkan orang lain...sedar kesalahan diri tu dulu..baru lah boleh ko nak bumbangbumbang..kalau ko betul anak jantan kite bercakap bersua muka..jgn ko nak bercerita belakang bagai da macam pondan..aku treat ko da macam jantan so ko datang gaya anak jantan...selama masa aku aku respect ko..perlu ke ko cakap macam2 belakang aku???ape ce??kalo aku jadi ko aku da gantung diri aku kat kipas...tapi aku rase ag bagus kalo ko bunuh diri kot...afdal sket dunia ni...ape yg ko xpuas ati sgt...kalau kau rase aku semak...sile blah dan ko dgn perangai2 ko tu boleh jalan daaa..pintu kiri kanan depan belakang mmg terbukak luas menyambut ko keluar dari ape2 yg berkaitan dgn aku kay??

2 comments:

  1. babe, the people that know least about us, is the people who love to talk much about us. dia tak ada apa yang u ada. just be happy sbb bila u marah, lagi die suka babe. chill :)

    ReplyDelete
  2. thnx dear asfira...yeap maybe sebab kejelesan dye yg sebabkan dye start nak jd org rendah ilmu

    ReplyDelete