Wednesday, May 2, 2012

hujan turunlah

hujan kau turunlah tatkala aku keluar tanpa payung
hujan kau turunlah tatkala aku sedang berjalan menentang arus
hujan kau turunlah agar dapat ku hapuskan segala airmata yg terpendam
hujan kau turunlah agar aku dapat lepaskan segalanya..

masih aku terfikir mengapa kau perlakukan aku sebegini
masih aku terfikir mengapa tidak kau berterus terang
masih aku terfikir mengapa harus aku kenali engkau
masih aku terfikir apa salah dan dosaku
masih aku terfikir adakah manusia yg sesempurna sepertimana kau mahu
masih aku terfikir apakah ini dendammu
masih aku trfikir apakah punca kau lakukan aku begini

andai kata ini takdirnya aku terima
andai kata ini takdirnya aku redha
andai kata ini takdirnya aku pasrah
andai kata ini takdirnya aku berserah
andai kata ini takdirnya aku xkesah

sebab aku lagi enjoy macam ni
xde sape paham hidup aku
sebab aku adalah aku.

aku yg bernama,
lilyfadhilah

No comments:

Post a Comment