Friday, May 4, 2012

the only first person..

bila aku bangun pagi..akan ade sorg yang paling aku cinta aku cari..bukan takat aku je adik2 aku pon sama...celik je mata sume rambut cam singa..mata susah nak bukak sebab penuh taik mata..menguap yang boleh wat orang pengsan..kitorg sumer mesti bukak mulut tanya : "MAMA mana mama??" selagi xde yg menjawab selagi tu tanye da seseko cm nak nanges pon ade ;'(..aku da nak masuk 23tahun still gak mencari mama bile bangun tdo..jgn kata aku..si Eppy bgun pon dye g cr mama..xseda dye tuh anak angkat..nape eh sume cr mama??sebab mama best..sebab mama hot..sebab mama sporting..sebab mama masak sedap..sebab mama suke bercerita..sebab mama satu..
yea..bila pagi2 mama akan semangat supermak dye menyanyi2 lah..bising2 la suruh kitorg sume bangun~tu tandanya mama boring xde keje, so dye kacau anak2 dye tdo..
bila pagi2 dye akan panjat katil cari Eppy..kalau Eppy tdo, dye kacau Eppy...
bila pagi2 mama suke bercakap2 tima kitorg sume xbangun lg dgn harapan kami bangun cepat dan layan dye sembang..haha selalunya gossip best aaa kan..
tapi bila satu hari mama xwat cmtu tgk kat nset pon xd msg dari mama so sume tanya..MAMA MANA??kalau da 2jam xbalik2 ag sume cam merungut..hish mana mama ni..Aidid selalu ckp.."jgn tanya Aidid!Aidid xtaw..buat orang risau je !"~gaya cm nak nanges...huhuhuhu..
hobi mama suke melukis dan tgk cite katon(dari pemerhatian aku la)hahaha..masakan yg tiptop slalu mendapat pujian..nasi tomato + nasi kerabu ayam percik+ nasi dagang =semua sedap tp yang ni plg tip top..dan harap lepas ni jangan tanya kenapa aaa saya punya badan manyak naik wooo...huhu oke sempena bulan hari mama ni saja la nak kenalkan korg mama i yg gojes gile tu...huhu

mama saya!

with her beloved husband..
MA!!HAPPY MOTHER's DAY..with LOT OF LOVE ♥♥♥♥♥♥♥♥ x sejuta lemon3♥♥♥♥



p/s::awalnya aku wish..xpe la..takot bz..lupe nak update..

No comments:

Post a Comment