Monday, June 18, 2012

haih -.-'

dah dorang pesan..banyak kali da hati da cakap..jangan percaya lelaki..xjgak dengar..time bercinta mmg semua indah...kita la satu yg tercantik didunia..kita la yg tiptop menawan gila.cube kalau da ada perempuan lain..nak pandang kita lagi ke??kirim salam je la kan..wahai hati, kau sabar la...ape boleh buat hukum alam...da mmg termaktub sejak azali, hatiku adalah untuk dipermainkan sebegini..terima kasih cinta, terima kasih rindu, terima kasih sayang..aku xmintak untuk perkara sebegini jadi kat kau.biarlah yang da jadi ni terus berlalu pergi.. at least aku tahu pengertian cinta yang sebenar..yang sememangnya cinta=love itu tiada makna selain terhadap Allah, Rasulullah juga mamapapa..cinta yang agung xkan pernah hadir dr manusia yang bergelar boifren ke kekasih ke, AB ke, sayang ke...xkan pernah...kalau xtahu..cubalah...betapa azabnya anda bila diperlakukan oleh cinta..ditipu dgn segala penipuan yang dicipta..mana pergi janji yang dulu kononnya cinta hingga ke syurga, kasih hingga ke mati, atas namamu lily fadhilah aku berjanji akan memperisterikan kamu dmi Allah..mana segala kata yang kau ungkap dan sekarang yang kau tinggal hanyalah derita...wahai hati bersabarlah dikau sayang~semua ini telah ditetapkan dan setiap yang terjadi pasti ada hikmah juga setiap yang berlaku adalah takdir yang xkan lari dari hidup yang nyata...pergi lah cinta pergi jauh dari hidupku, pergi jauh dari hatiku..demi hatiku xkan pernah aku terikat dengan mana2 kisah percintaan kerana untuk kesekian kalinya ianya teramat perit dan pedih bagi diriku...aku tidak berhak menetukan siapa yang bersalah dalam hal ini yang aku percaya...apa yang tertulis didalam diari Allah terhadapku itulah yang akan berlaku.dari alif sampai ya, dari a hingga z, dari 0 hingga 9999......9 semuanya telah ditetapkan..dan mungkin jua salah diri aku yang sentiasa membuat kisah cinta aku tidak menjadi...segalanya adalah pasti..aku xpenah mintak lebih.ape yang aku dapat itu lah dye..kalau diawal percintaan aku garang2 mungkin sebab aku takut kehilangan...tapi sebenarnya aku da kehilangan disaat cinta aku tgh menebal dan rupanya aku hanya bertepuk sebelah tangan..disaat aku bahagia mencapai segala yang aku idamkan dan disaat itu lah aku diuji sedikit demi sedikit sehingga seluruh hatiku hilang dek kerana cinta...mungkin dulu, dalam kelembutan dia sudah memikirkan ketegangan..dalam kelembutan kau membunuh aku..kau pujuk aku kembali ke pangkuan mu sedangkan ianya adalah salah mu..jangkaan ku meleset apabila ku taruh harapan bahawa kau sudah berubah menjadi yang terbaik, rupanya... Allah itu maha adil, macam mana disorokkan,apa yang pasti akan terbukti..terima kasih sayang..u r the winner..

No comments:

Post a Comment