Tuesday, June 11, 2013

ME

People can say any and everything about me. for a few people i might be wrong and for a certain person nothing wrong with me. It's up to all of u for what ever u want to think and said about me. Stop talking and start thinking. If u don't like me, please welcome. 
Mungkin pada mata sesetengah orang aku ni nampak oke. Tapi dgr ni, pada mata aku sendiri pulak. Aku mmg xsemenggah, mmg aku terdidik dari family yang ada asas agama tp aku sendiri xpractik kan benda tu. Satu malaysia kenal aku kot, tahu perangai aku macam mana kot. Hello! Belom kau nampak aku pakai bra spender je lepak tepi pantai. Bukan nak bermegah dgn dosa tp aku xsuka bila mana kau kau kau dan kau baru kenal aku beberapa bulan, kau dah cakap aku baik lah oke lah segala. But, suddenly perangai sosial tahap babi aku keluar sikit2 korang start la bg nasihat itu ini, cakap aku itu ini. hello!aku xpernah kesah dan x akan kesah!Bagi aku, benda yang dah jadi tu biar lah jadi. dan aku xpernah pk benda yang aku wat tu bende bodoh..sebab kalau nak diikutkan semua benda kat dunia ni 145% yang aku wat semua benda bodoh! 
I might be a genius but u must know that nobody perfect. Maybe aku nya akal yang terencat ni, belah2 ilmu dunia je hebat, perangai cibai aku ni kau kene expect jugak. Babe, aku xpenah bangga la dengan apa yang aku achive ni..xpernah bangga. Kau baru knal aku xsampai 5% lagi 95% diri aku ni kau xpernah tahu. Orang yang kenal aku 8tahun pon belum tentu dapat baca aku macam mana. YES! aku buat benda yang aku rse OKEY la..BUAT la.. PEDEHAL!
Aku xpernah kacau hidup orang.
Aku xpernah cerita hal orang.
Apa yang aku cerita kat sini.
Suke hati aku la..
Kalau xsuke. 
Jangan Baca.
Senang kan?
Awak awak yang bercakap ni belom jumpe aku dgn kawan2 yang aku rse teros awak2 rse aku ni mmg bicth! hello!do i care. huh! kawan is kawan. heart feeling is heart feeling. love is love. happiness is happiness. fuck is fuck. hate is hate. miss is miss. semua xsama kan??xde pon dalam istilah hidup aku. love is happiness is friends is heart and what so fucking ever.

Monday, June 10, 2013

CERITAKU

aku punya cerita,
tentang kekasihku tercinta,
lelaki yang sangat rupawan
baru dua bulan carian 
tetapi aku baru tahu
ternyata pacarku pancemburu
aku tak boleh begini begitu
lama-lama aku jadi jemu

i'm just wanna be free
from this love story
and i will wait for another love story 
come to me
baby will you let me free
to find another love story
dan kita kan jalin persamanan abadi



Friday, June 7, 2013

so? what?

dear blog..
hello!
hi!
aku friendly. kita friendly. kau friendly. tapi xsemua boleh terima the word of 'friendly'. why? sbb ada satu lingkungan / barriers/ wall yang jd gap kat situ. xsemua orang berfikiran sama macam apa yang kita fikir. kita rasa benda tu biasa.orang lain rasa? luar biasa? attitude problems? and what so ever. tapi, aku xkesah orang nak pk apa. aku rasa selagi benda tu b aku xsalah and just kawan biasa. its oke.
mulut orang, biasa la selagi boleh mengapi2 semua benda nak diapikan. btw i don't care and don't ever care what people thinks and say about me because i know who am i. what attitude that i have, what is my habit and how do i act. my behavior is because of my habit. my habit came out from my attitude. my attitude is come from the way im thinking. i am the person that like to think and stay out of the box. so please, if u want to talk about me, please welcome.

but can u note this 

"aku bukan jenis yang puji masa sayang dan maki masa benci."

xoxo
lily

Tuesday, June 4, 2013

Fuck You by Lily Allen

Thanx lily cause spoke out for me



Look inside, look inside your tiny mind
Then look a bit harder
'Cause we're so uninspired, so sick and tired
Of all the hatred you harbor


So you say it's not okay to be gayWell, I think you're just evilYou're just some racist who can't tie my lacesYour point of view is medieval

Fuck you, fuck you very, very much'Cause we hate what you doAnd we hate your whole crewSo please don't stay in touch

Fuck you, fuck you very, very much'Cause your words don't translateAnd it's getting quite lateSo please don't stay in touch

Do you get, do you get a little kickOut of being small minded?You want to be like your fatherIt's approval you're afterWell, that's not how you find it

Do you, do you really enjoyLiving a life that's so hateful?'Cause there's a hole where your soul should beYou're losing control a bitAnd it's really distasteful

Fuck you, fuck you very, very much'Cause we hate what you doAnd we hate your whole crewSo please don't stay in touch

Fuck you, fuck you very, very much'Cause your words don't translateAnd it's getting quite lateSo please don't stay in touch

Fuck you, fuck you, fuck youFuck you, fuck you, fuck youFuck you

You say you think we need to go to warWell, you're already in one'Cause it's people like you that need to get slewNo one wants your opinion

Fuck you, fuck you very, very much'Cause we hate what you doAnd we hate your whole crewSo please don't stay in touch

Fuck you, fuck you very, very much'Cause your words don't translateAnd it's getting quite lateSo please don't stay in touch

Fuck you, fuck you, fuck youFuck you, fuck you, fuck you

That's it!and thank you very much!

Thursday, May 23, 2013

me and the only me

Well said..
ahaaa!!
it just me in my life
and
it just me know what im doing!
do not ever judge me
because
im not in the type that u r think about
so sorry.

im happy with what im doing
right now!
yeah now!
really love it..
because i know myself
better than other.

and u please
never estimated me..

Wednesday, May 22, 2013

Sampaikan rindu


Oh bulan sampaikan rinduku
oh bintang kirimkan cintaku
yang hilang pastikan bersatu
oh sayang didalam mimpimu

Oh bulan sampaikan rinduku
oh bintang kirimkan cintaku
yang hilang mungkinkah bersatu
oh sayang dimana diri mu

malam ini aku sendiri
menanti dan terus menanti

malam ini aku sendiri lagi 
menanti dan terus menanti

usah ditangis lagi
usah dirindu lagi
pasti kita bertemu nanti

usah ditangis lagi
usah dirindu lagi
pasti kita bertemu pasti

Sunday, May 19, 2013

keep it

it just done
and i know what
im doing..

sorry to say
just be myself
just follow my heart
i love this
this way make me happy
start talking each
without knowing by anybody
it just between us.

start playing around
game just started
and hope never end
because i really
love it!
yeah!

hummingbird!u r mine
keep it!

Saturday, May 4, 2013

PRU13

tanggal 4 may 2013
bermula jam 11.30 pagi 
ku lihat perang bendera
ku susuri setiawangsa
ku dengar laungan takbir
ku lihat kibaran bendera diatas kereta
ku beri hon
ku dibalas hon
sepanjang perjalanan
jelatek, dato keramat,
jalan semarak,
kg baru, ampang jaya,
jalan ampang
ku sokong dengan hon juna
juna diamati
mereka tersenyum memandang
juna lengkap ber-sticker jati kelate
tangan melambai
jam 6.30 petang
jalan enggang sekali lagi
melihat menyaksikan 
juna beraksi
PRU13
05052013
esok
yang pertama buat ku
jika panjang usiaku
akan ku cerita tiap perkara
buat anak cucu ku.