Tuesday, June 11, 2013

ME

People can say any and everything about me. for a few people i might be wrong and for a certain person nothing wrong with me. It's up to all of u for what ever u want to think and said about me. Stop talking and start thinking. If u don't like me, please welcome. 
Mungkin pada mata sesetengah orang aku ni nampak oke. Tapi dgr ni, pada mata aku sendiri pulak. Aku mmg xsemenggah, mmg aku terdidik dari family yang ada asas agama tp aku sendiri xpractik kan benda tu. Satu malaysia kenal aku kot, tahu perangai aku macam mana kot. Hello! Belom kau nampak aku pakai bra spender je lepak tepi pantai. Bukan nak bermegah dgn dosa tp aku xsuka bila mana kau kau kau dan kau baru kenal aku beberapa bulan, kau dah cakap aku baik lah oke lah segala. But, suddenly perangai sosial tahap babi aku keluar sikit2 korang start la bg nasihat itu ini, cakap aku itu ini. hello!aku xpernah kesah dan x akan kesah!Bagi aku, benda yang dah jadi tu biar lah jadi. dan aku xpernah pk benda yang aku wat tu bende bodoh..sebab kalau nak diikutkan semua benda kat dunia ni 145% yang aku wat semua benda bodoh! 
I might be a genius but u must know that nobody perfect. Maybe aku nya akal yang terencat ni, belah2 ilmu dunia je hebat, perangai cibai aku ni kau kene expect jugak. Babe, aku xpenah bangga la dengan apa yang aku achive ni..xpernah bangga. Kau baru knal aku xsampai 5% lagi 95% diri aku ni kau xpernah tahu. Orang yang kenal aku 8tahun pon belum tentu dapat baca aku macam mana. YES! aku buat benda yang aku rse OKEY la..BUAT la.. PEDEHAL!
Aku xpernah kacau hidup orang.
Aku xpernah cerita hal orang.
Apa yang aku cerita kat sini.
Suke hati aku la..
Kalau xsuke. 
Jangan Baca.
Senang kan?
Awak awak yang bercakap ni belom jumpe aku dgn kawan2 yang aku rse teros awak2 rse aku ni mmg bicth! hello!do i care. huh! kawan is kawan. heart feeling is heart feeling. love is love. happiness is happiness. fuck is fuck. hate is hate. miss is miss. semua xsama kan??xde pon dalam istilah hidup aku. love is happiness is friends is heart and what so fucking ever.

No comments:

Post a Comment