Wednesday, June 12, 2013

aku

nak dapat aku yang sekarang ni..
berapa banyak raket badminton patah.
hello wa xlayan la hanger rotan segala..
nak besarkan aku smpai jadi sekarang ni..
raket badminton smpai patah
iron board sampai pecah
bak kate aidid-
"tu raket tenis tu ade lagi 4, kenapa xpatah?"
amboi gigih nya dia.
diakui dalam adik beradik
aku paling degil
kepala batu
keras hati
pailang
bangang
yg buruk semua nya aku beb
aku penah mengamuk kat tukang sapu umah aku
gara2 selipe aku dia terbuang
satu area umah aku ngeri
aku penah berperang dgn org yg xde budi bahasa
pakcik tua polis yg bangang nak mampus
SM lagi tahu
but i dont ever care who u are
kau guna orang kau
aku guna politik aku
aku penah sound contractor buat taman kat depan umah aku
time tu aku ngah tdo
dgr bunyi bising
paham2 la suara den ni cm petir
teros dorg stop sejam!
aku penah bertekak gara2 aku park dekat gila
tp xkene pon keta dia la.
fuck off
aku jerit kat betina tu
itu time kat butik lama mama
time aku migraine
jangan kacau aku
budak2 main depan umah aku
depan makbapak dorg aku sound
suruh balik
i need a rest
so please
angkut anak kau memekak kat umah kau
aku mmg sial
perangai aku cm sial
sbb aku terlampau jd diri aku
aku xsombong
cume sometime aku rse
hantu raya masuk dlm badan aku
solat xjaga mungkin!