Wednesday, August 22, 2012

dan hilang...

hurmmm..aku hilang sorang orang yang aku sayang tp Allah ganti dgn 1000 orang yang sayang aku...kekadang kita xtaw apa yang kita cari dan apa yang kita buat..aku pon..bila orang ni explain mcm ni..orang tu cakap mcm tu..orang tu cerita macam ni pulak..haih..satu je aku pelik..knapa mesti ade orang mcm kau..bila aku da undur diri..kau pon barulah sibuk2 nak blah jugak...tapi masa aku ngah syok bercinta xegt dunia..kau datang kacau aku..xnak mengalah konon..then at the end..bile aku da angkat bontot aku blah..kau datang dengan muka anjing ckp kau da xnk terhegeh2..haih...manusia..tp xpe la nak wat cmne...aku malas la nak bertekak2 mcm org bodo xde akal..come on la..hilang sorg xkan effect langsung kat hidup aku...xyah ckp byk la...bukan sekali rase bende ni..da byk kali...dari kau hidup dalam penipuan lagi bagus angkat kaki blah kan..tu lagi better kot...mcm mana aku nak ckp eh sekarang..aku da free..yeah I'M FREE!!xterikat an mana2..ape ag..da confirm aaa ley jual cincin tu kan...5bulan aku teragak2 dgn status aku...at the end ALHAMDULILLAH..semua settle..aku pon senang..ape ag pk holiday la geng!!


cameron highland

kundasang
which one??hurrrmmm

No comments:

Post a Comment