Monday, October 8, 2012

bahagia

yeah..jumpe mr heart nak bg cookies..ala kejap jeeee...ishk3..xpuas taw x..mr heart ckp "sedapnya,ni xsampai sehari ni habis" hahhahaha...kembang melebar hidung den ni haaa.hikhiks...sedap eh awak??maw xsedap..buat dgn rasa cinta kaseh n sayang..hati nga bunge2 lak..fehhhhhh mr heart siap request maw den wat gulai ag..feh masakkkkkkkk..mati laaaa...kne blaja ni..yeah3..kne blaja masak la plak kan..haih..ajaib3..tp seronok bile mr heart ckp da tggl separuh balang..heeeeeeeee.eh!ok stop cite pasal cookies..kite cte pasal convo..wooo busynye menjadi lily fadhilah..nak nanges rase penat..semalam baru settle..ni kalau dpt bf yg xmemahami confirm kne maki..balik keje pnat2 then kene maki..pahtu break aaa..ahahaha ni alhamdulillah...yeah byk nye keje floor manager for unikl convo -9..feehhhh tireddddd..nak dijadikan cite semalam nye terjadi bidan terjun kne setup booth unikl business school..gara2 ade pihak yg lepas tgn..tp alhamdulillah tu pon da settle..booth pon da cntik dgn team2 yg tiptop..yeah kami-me,ayie,pd and of course mdm sherina- selalu menjadi mangsa!


xpe la..dr sebelum tu kesian kat miss lily..tp xpe..sume terbaik..nak dijadikan cte aku kne wat blik sun flowers n angrybird kepunyaan miss lily..hee so td kne bwk g YS..and ape yg terbaiknye..mr heart amek aku kat parking sbb nak mek cookies cinta dia then hanta kat depan YS..dan yg terbaiknye sume students yg lalu lalang depan tu egt encik bf la yg bagi kan.hiksssss malunye..xkan la kan ade bf yg nak bg bunge besa gedabak cmtu time tgh2 aku nak g class kan..hiks!dan..disebabkan aku da berjaya tersipu2 malu nye aku wat naik segala harta bende miss tu dan sebagai ganti miss lily bg aku lipstick estee lauderr..omgggggggggggg!!!thnx dear!!!i love that!!histeria jap..hahaha


No comments:

Post a Comment