Saturday, October 27, 2012

stress

sekarang kalau g memana mesti orang tegur..eh engkau ni makin berisi..senang hati ke??sememangnya aku hipokrit sbb mampu senyum dan gelak padahal dalam hati..otak kau senang hati ni la nama dia perubahan hormon yang xberapa nak stabil..makan ikut dan je..bedal je ape de depan mata..sebabnye??tahap stress yang melampau..mmg la kalau difikir2 secara xlogic, kenapa la aku nye stress nak melampau2 lak..aku bukannya ade laki,ade anak ade mak metua ade ipar duai..hoi!!ape orang bujang xde hati n perasaan nak stress??xde kerja yang leh wat aku stress??assignment bertimbun2 tu mmg xwat aku stress??result jatuh cm nangka tu leh wat aku rilex??gitu??ade crush an org tp org tu xtaw-egt aku xstress ke??masalah jpm macam masalah negara..xstress???maka janganlah engkau wahai manusia2 menyatakan bahawasanya bila nmpak orang yg dulunye keding berubah sekelip mata..tu bukannya bahagia..tu bahana..mampu???aku wat ujian stress dan terbukti tahapstress aku ditahap critical..aku cube jawab yg terbaik dlm test tu hope dapat result gempak mangatakan aku tak stress tp hakikatnye btol2 stress da..critical lak yg xtahan tu..hahaha ape nak jadi..pegi la mati..

haaa ape yang pntg sekarang aku nak tunjukkan kehebatan aku menurukan berat badan..sedikit demi sedikit..top telinga apa orang nak kata..nak kempen ubat diet tu ini..sume aku tolak..sbb aku ade care aku sendiri..then this is the result..insyallah wedding dress aku t confirm cntik..hahaha berangan laaaaaa

No comments:

Post a Comment