Monday, June 13, 2016

#aaliumar part 6

Aku nk mintak maaf kepada sesiapa yg telefon aku xangkat, what's app aku xreply, reply pon ala kadar je..maaf sgt, mmg aku terpaksa memilih orang2 yang patut aku angkat n yg patut aku ignore..bukan sesaja tp aku je yg tahu siapa yg boleh bg aku kuat time2 gitu..itu cara aku..
Ade satu hari before waktu berbuka aku dpt call dr sorg sahabat aku yg aku kira sgt close and aku mmg syg dia mcm adik aku..dia insan yg paling kuat pernah aku jumpa..yatim piatu sebatang kara..tp dia kuat!awan tempat berlindung tanah tempat berpijak dia xpernah salahkan takdir..dia call aku angkat xde hello xde apa terus setepek aku kena...
"Mok, ade hikmah disebalik semua ni..Allah terlalu rindukan kau an laki kau..dia terlalu rindu sebab kau selalu lupa adanya dia..KAU DAH LAMA SANGAT LUPA DIA SAMPAI DIA NAK KENA CARI KO.."
"Ye mok.."
"Kau sabar, kau kena kuat..ingat Allah jgn lupa anak kau dah bahagia kat sana.kita xtahu lagi macam mana.."
"Kau kat mana??ade duit ke x??bebuka apa??xde mknn mai umah aku.."
"Kau jgn sibuk hal aku,malaikat pemberi rezeki xkan biarkan aku mati..bumi ni luas..Assalamualaikum....."
Allahuakbar allahurabbi terima kasih sahabat.. Alhamdulillah syukur terima kasih Allah kau hantar seorang sahabat yg mengingatkan aku tentang qa da' & qadar..ye!!jenis aku ade beberapa orang je yg boleh pulihkan semangat aku..ade BEBERAPA je..

Anakanda ku Aali Umar,
Sesungguhnya ibu memerlukan doa kalian utk istiqamah dan tetapkan iman ibu,
Pahlawan-pahlawan ibu terimakasih menjadi peneman ibu disaat ibu lemah 
Disaat ibu mmg perlukan seseorang tetapi kalian membuatkan ibu cekal dengan setiap dugaan yang menimpa,
Duhai Aali Umar terimakasih sudi berada dalam rahim ibu selama 6bulan dan terimakasih kerana terlalu sayangkan ibu,
Kalian terlalu istimewa dan sempurna..
Ibu rindu..

Kisses and cuddles 😘🤗

#aaliumar
#incrediblejourney
#ramadhan

No comments:

Post a Comment