Tuesday, June 14, 2016

#aaliumar part 7

Pantang hari ke 9..orang lain dalam pantang xsempat pon nak care ke amek gamba lauk..ye la my Aali and Umar kan pandai jaga diri sendiri..bagus taw xmenyusahkan ibu dia pon..tp ibu rindu..dulu masa pregnant kan Aali and Umar aku paling hangin dengar orang ckp .." Habis lah dia anak kembar, lelaki plak tu confirm xterjaga.." Hoi!!aku cili mulut baru taw..anak2 aku, aku taw la nak handle!!ko pehal jeles xdpt kembar??tp xckp pon cmtu..terfikir je la nak ckp cmtu..tp xbaik taw korg yg mulut bangkai ni sembang gtu...hati orang kena jaga sbb lidah ni luka dia dalam - ye lah lidah tu setajam pisau..nak taw tajam pisau bak dtg lidah ko aku kerat..terus bercakap benda elok2 je..

Ok ok tutup case..nak cerita lauk pantang teremosi plak dah!!!

Ni mama prepare 
🍚 Nasi Panas (beras mangga-mama jual ni 5kg RM15 nak beli kasi roger)
☘ Sawi rebus blackpeper 
🌱 acar halia and kunyit 
🍗 ayam goreng 
🐟 ikan goreng
🍷 air spe kedere (gingseng) - ni kat kelate je ade ni oiii..nasib cousin i yg baik hati kak anis fatima tu kirim..kalau x aku xtaw pon kewujudan spe kedere ni..

Oi terbantut jap xegt nak tulis apa..hkl bru lepas call-" puan xdtg ye untuk scan baby harini" aiyoooo xbaca record ke file xsampai.."saya dah bersalin 6/6/16 and babies premature dah meninggal.."hai la hkl mengapakah anda x alert..padahal dlu beria la kate dorg wajib g gh sebab dorg ade record kita n twins ni high risk nak xnk kena gh..tapi apakah ini???terbukti kerjaan gila yg mereka lakukan sama sekali tidak membantu (baca cm sinetron)ke hkl ni kalau bersalin dia ada 10file untuk kita??r u serius??aku rse selama aku masuk sdmc record aku satu file je..baca la dlm satu file tu mcam2 record ada smpai tebai file aku..demam dlm tu, pregnancy dlm tu, hormon jantan lebih pon dalam tu..tetibe kat hkl ni aku cek baby sbb twins n bersalin je tu pon ade 2.3.4 file ke??

Aali Umar doakan ibu duhai pahlawan 😘😘😘



No comments:

Post a Comment