Saturday, January 1, 2011

::hantaran::

bercerite pasal hantaran..boleh wat sentap kot..hahaha aduh..mmg xleh blah..nak wat cam ne,..bende ni mmg sensitive...aku target la kan..before umur aku 26 aku da kne kawen..so dalam 24-25 tu aku da wajib bergelar bini org kot...insyaallah..ade jodoh cepat la aku kawen..kalo boleh abeh degree aku nak kawen terus..tapi pk2 balik..nak keje la dulu kan..kumpul2 duit dulu..bru leh kawen..bru boleh wat pelamin impian ku..yang aku amek di profile Dicky D Faboulous's..insyallah he will b my wedding planner someday..aku xkesah pasal harge..aku taw die nyebajet n he will know my budget too..kan3..kate wedding planner...aku nak kaler turqouise blue yg byk....bunge2 da oke..cume kain jak tukar kaler...an bunge yg kat kusi tu...urm...
ni gambar time siang..
ni lak tem malam
haha cun kan....aku suke sgt taw..urm kalo xjd kenyataan..comfirm aku nanges..huaaaaaaaaaaa...xnak..aku nak mcm ni..cntik...aku suke cantik

No comments:

Post a Comment