Friday, January 28, 2011

::last day::

at the end of the day:urm 28 January 2011::aku dgn segala hormatnye menamatkan khidmat aku as animator at D alienArt...sedih kot..abg fazir siap ckp jgn nanges::huaaaaaaaa...cam taw2 ja aku ni bakal membanjirkan opis...huhuhu so sad...huaaaaaaaaaa sedih..btw thanx to all D'alienArt family..im gonnna miss all of u guys....huaaaaa.....TERIMA KASIH to::---->

  • Kak Lyn
  • Abg Fazir
  • Abg Salem
  • Abg Arip
  • Abg Bob (Mus)~haha
  • Abg D'wan
  • Nua
  • Adzim
  • Atap
  • Ajam
  • Abg Salleh
  • Abg Azmi
  • Abg Azman
  • and all the Abg2 freelancer


adeh ramainye..n aku satu2nye bunge..yang mane nanti xde da bunge..huwaaaaaaa....thnx guys..u all byk ajar aku..layan perangai aku yang cam org meroyan neh..haha sudi memekakkan tinge dgr suare merdu aku ni sumbangkan lagu...sudi mendengar dgn penuh rse cinta disaat aku maki korg..Sorry for everything...ceh...enjoy sgt keje an u all...bile lagi la nak jumpe korg kan..huaaaaaa


ni la opis aku..d'alien art..kat ats pusat tusyen tu...ats sekali



ni lak meja kesayangan aku..name dye tempat lily



ni lak ikan2ku..name dye ntah la..tanye je xjawab..lompat je taw


ni lak..hehehe tempat baeknye...pelaburanku mencari idea..haha

No comments:

Post a Comment