Saturday, March 26, 2011

::abc::

kenape perlu kita belajar abc..123..doremi and sume2 la..nak2 time skolah rendah dulu...dengan recorder bagai...tapi bila time wat persembahan xnak lak amek jd penyanyi or musician...yang selalu saya join masuk quiz matematik n pertandingan melukis...egt lagi dulu kalo xbwk recorder tangan kne ketok sampai merah2...bukan nye bile besar ni aku nak jadi pemuzik terhandal..ape ntah motif dye...wat saket mulut je dok muncung 2jam..perlu ke kite sume belajar sejarah...dorang sume kan da meninggal...xbelajar pon mmg kita akan tahu (maybe bagi orang yang banyak membaca seperti aku) n kenape la harus kite belajar math???sedangkan bile kite g beli kat kedai kite taw tolak tambah darab pe sume...(umur aku 5tahun aku da pandai membaca n mengira..hari2 tgk ALONG siti sifir)n kenape kite kne belajar seni???bukan sume orang taw melukis la..itu namenye bakat...xperlu kot...belajar la mende yang akan kite guna..ni x...cm buang mase lak an...nak2 time belajar kimia...ya ampun...2taun bersengkang mate keranamu kimia...xminat nye aku wat mende2 saket jiwa bagai nak gila tu...dan sampai sekarang..kita mempunyai berjuta2 otak yang akan menjawab soalan..tapi kenapa memerlukan satu skema jawapan yang skema nak mampus...bygkan 6ribu orang student spm...ade 6000 kepala n ada 6000jawapan...tapi knape ikut 1je jawapan...setiap orang ade creativity menjawab soalan masing2...the way they thinking is not same each...same la kalo kite tgk satu painting tu...ape yang korang nampak bile tengok potret Monalisa?ce citer ape yang korang nampak..

adakah:
  1. perempuan cantik
  2. nightmare
  3. sadness
  4. da vinci thinking
  5. old women
  6. secret feeling
  7. monalisa is a man
  8. other..
so jawapan mesti sume xsame kan...saya xde skema jawapan...ape yang anda pk..tu sume betol sbb u all sume the best...yg xpuas ati nye kenape sume subjek ade skema jawapan!!

No comments:

Post a Comment