Tuesday, March 15, 2011

::yi er sam se'::

yeah pagi yang menakjubkan....menghirup udara segar kl dpagi hari di atas tren nan indah nak g menyiapkan journal saya yang lagi satu xsiap awak oi...terkocoh kocoh den!!!hea sampai tingkat 22 unikl..macam bease la kan berebut naik lift...siap kne ngorat lagi td kot...ahhahaha ngade an saya..memang pon!!aha~tgk la saya...fami ckp saya mcm budak medic!!is it????aha~kombang2..tgk la boy suke wat saya macam patung xbernyawa..letak topi bagai..aha!!

aha time class mem ijun..tgk azim..focus je..padahal belakon

dan mase petang saya dihabiskan dgn wat minutes meeting and memorandum..urm ni la tugas secretary...nak wat cam ne sedia lah berkhidmat kan...tapi saya ade 2 kawan yang setia menunggu...boy and ddiey!!thanx beb...siap karok bagai lagi u...haha time nak balik i an ddiey ditahan oleh org WWF..soh sain tande support!!yeah then click2 lah ape ag an...
yang straight tu sign ddiey!!i nye u all nampak kan

yeah!!ratu cantik pegang board!!
duta ni

No comments:

Post a Comment