Monday, February 14, 2011

hi baby blog...hehe hari ni i dapat id..dan siape tawu ape terjadi???houzing die patah!!!kat tmpat cangkuk tu..bangang tol...seb bek ade 3tempat sangkut kat belakang tu..aduyai..xsampai 2jam kot pakai..da patah..nak tunggu 2taun..aduh!!!haha ini lah diriku..serba kekurangan dan kebuasan melampaui batas..nak wat cam mane en??

ye ni id saya!!muke baru lepas bersin kali ke2 amek gmbr

lagi satu..terima kasih boy..sgt syg kat ko..baiknye kawan aku sorg ni..well baru2 masuk ni..duit xbape nak ade..standard ah..nak beli buku kne hold dulu en..tapi boy dgn baik hati nya menghulurkan wang sebyk rm50..yeah..i owe i boy...nanti aku baya oke..thnx la hulur duit tu..xsangke kot ko nak hulur..kalo x..mmg bulan depan la aku beli..ni la kawan...cakap dalam ati aku xde duit pon dye dgr!!thnx friend!!

No comments:

Post a Comment