Monday, February 28, 2011

::sentap bagai::

".....xperlu oke nak sentap bagai cam sial...baru i cakap nak kawan an ex-boyfriend belom cakap nak lepak setable bagai..tolong la paham.. SAYA DI UNIVERSITI UNTUK BELAJAR BUKAN BERCINTA BAGAI..kalo nak bercinta da lame i buat kot...xperlu la nak sentap bagai oke....penat taw x...seb baek la bujang ag...xkawen ag...i rase..kalo i ni kawen then belajar..sumpah esok xleh g kelas...terkurung je la ye dalam bilik mcm lembu kne kurung dalam kandang...xperlu oke nak jeles bagai...jangan sampai i buat bende yang die xsuke....."itulah dia petikan cerita seorang gadis bunga...sedih kan cerita u..i like taw..love it sgt2..hurm taw x...saya sangat bangga tulisan tangan saya buruk!!yeap tulisan tangan saya sgt buruk...nanti sya upload ye...sye je paham...huhu sgt xmacam tulisan perempuan...bak kate nazz la..tapi mmg pon..aha~~taw x kenape saya bangga sebab TENGKU FARITH RITHAUDDEEN punye tulisan tgn pon buruk...dye yang cakap sendiri dalam buku beliau SKALI LAGI...byk giler kot info...best bace la buku tu...tu pon actually TOM @ FAIZAL kacak tu yang bace..thnx beb!!

No comments:

Post a Comment