Wednesday, August 17, 2011

angan2 yg akan jd nyata

kalo la saya ade duit..urm saya nak sgt bende yg slalu terbang2 keliling kepala saya b4 saya tido...kalo dpt ni sy yakin sy akan mengadap smpai saya yang lebam!!!

first skali nak beli apple lappy..bleh wat animation...grrrr

xdapat apple pon xpe...dpt vaio pon oke what...

nak keyboard kaler pink ni..cntk..sbb kalo nak wat cartoon xleh pkai keyboard lappy
t hancoo xpasal..menjawab....

 haaaaa..ni yang penting..meja study yang menawan..meja lama saya 
da selamat disedekah dlm tongsampah..sedih  :(
 and ini da yg paling perlu!!headphone!!da tgk kat klcc..kalo pkai
rse cm sofa melekat kat telinge..best weh..boleh bawak tido..
zZZZzzzzzZZZzZZzz
 and last skali!!wacom!!ini peralatan wajib untuk melukis or edit mengedit!!
ade kale pink x??
ni yg kat opis dulu..

2 comments:

  1. agh sume pink jew..aiyoyo nk msuk animator blk ke.

    ReplyDelete
  2. ajam..xde la..nak wat freelance..tp an tough company...

    ReplyDelete