Tuesday, August 16, 2011

no name

hello.hi!!hurm saket pale..da lma xkene migraine ni senanye..da lame sgt...last kene time kat beranang kot...tu yang potong rmbut pendek habis...tapi xkan nak potong rmbut kot skarang neh??sayang kot..haaaaaaaa!!!fisz...egt tak camne aku migraine dulu..smpai kejang2 sume..muke pucat puteh..mutah2...haha tapi time tu aku ade ko..ko jge aku..urut pale aku..now aku sendiri2 jek aw...saket nye pale...tp xkn nk tido da..ag berape minit je pon nak berbuke..tapi masalahnye mata xleh bukak!!!haaaaaaaaaa..sakit nye!

tuhan je la yang taw..camne eh saket ni...nape saket pale...tak taw..may be byk pk...stress..ntah mcm2..rse nak muntah...ergh3...pukul2 pale..rse nak hantuk kat dinding bleh x??tumbuk2 pale!!saket!!!!nape saket???saket taw x???saket!!

5 comments:

  1. eh cantik lah kau skang lily, ni migrain ke high ?wahaha

    ReplyDelete
  2. eyh jahat..aku sakit pale la ajam..ag satu ko nampak cm aku eh??macih!!

    ReplyDelete
  3. hehe ajam jeles..ajam belanja la aku mkn..ko kan keje

    ReplyDelete
  4. ha elok la tu..aku da benti keje la..hahatp xde hal lah lpk minum2

    ReplyDelete