Thursday, August 18, 2011

salah sape?

dalam banyak2 manusia.aku paling takot kat badut/clown...xtaw la nape, tapi mmg sejak azali ag kalo tgk clown aku rse cam nak pengsan..nak lari..nak nanges..sume ade...tapi ntah la cm ne da la lmbt sampai campus pg tadi..biasa la terbabas lebih..haha tetibe timbul rase cuak, takut gentar yang tak terhingga kat pak cik guard unikl!!!haaaaaaaaaa...sekali wa kne tahan da...

pakcik tu tunjuk bawah sambil bagi kata2 semangat yang amat membina..::"ni apsal pkai selipar neh??da bape sem dok sini xreti ag ke..xboleh pkai selipe...rambut kasi ikat kemas2..bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla....."membebel panjang lak dye..aku jawab pendek je..pakcik saya nak p amek barang jap je aw..kay bai!!dan terus wa blah naik lif bomba..

kire bagus aku pkai selipe..kalo aku kaki ayam cm ne???mintak maap pakcik!

No comments:

Post a Comment