Monday, August 8, 2011

bile alarm fon aku da xamek kesah..sedap la pelok n tekop bantal empuk atas muke lepas sahur tadi an..hui nikmatnya tido..siap sempat mimpi naik bulan kutip2 strawberry atas bulan ag taw...sekali supermark menjerit suh bangun da...tekejut den ni hah..fuhh kus semangat adinda...ye la semalam aku yang beria2 soh kejut awal..nak g campus awal katenye..sekali sedap melayan tido bak sleeping beauty...mmg tempah kene jerit la ye...urm awal sgt aku dtg campus ni..ye la kalo lambat..jalan jem pahtu sangkot lak kat lif...hui xdayo den haa..kang xpasal kne kunci an dr.syahida..blaja kat lua la den beramai2..haha...mato xleh bukok ni haa...jap g takot sambung mimpi strawberry cicah kuah rojak lak kang..leleh2 ai lio atas meja class...urm wifi unikl ni lak cm chipsmore..kojap ado kojap ilang...saket ati denbile alarm fon aku da xamek kesah..sedap la pelok n tekop bantal empuk atas muke lepas sahur tadi an..hui nikmatnya tido..siap sempat mimpi naik bulan kutip2 strawberry atas bulan ag taw...sekali supermark menjerit suh bangun da...tekejut den ni hah..fuhh kus semangat adinda...ye la semalam aku yang beria2 soh kejut awal..nak g campus awal katenye..sekali sedap melayan tido bak sleeping beauty...mmg tempah kene jerit la ye...urm awal sgt aku dtg campus ni..ye la kalo lambat..jalan jem pahtu sangkot lak kat lif...hui xdayo den haa..kang xpasal kne kunci an dr.syahida..blaja kat lua la den beramai2..haha...mato xleh bukok ni haa...jap g takot sambung mimpi strawberry cicah kuah rojak lak kang..leleh2 ai lio atas meja class...urm wifi unikl ni lak cm chipsmore..kojap ado kojap ilang...saket ati den

No comments:

Post a Comment