Tuesday, August 9, 2011

terima kasih taw!!

terima kaseh awak sebab menjadi seorang yang sangat memahami saya..
terima kaseh awak sebab menjadi seorang yang sangat sayangkan saya..
terima kaseh awak sebab menjadi seorang pendengar yang setia..
terima kaseh awak sebab menjadikan diri saya sentiasa tersenyum..
terima kaseh awak sebab sentiasa ada disamping saya tidak kira apa jua keadaan saya..
terima kaseh awak sebab berkerja siang dan malam untuk kesenangan saya..
terima kaseh awak sebab sentiasa membahagiakan hidup saya..
terima kaseh awak sebab menjadi sebahagian dari hidup saya..
terima kaseh kerana sentiasa menjadi tulang belakang saya..
terima kaseh kerana menjadi pendorong sepanjang saya bergelar pelajar..
terima kasih awak kerana merasakan setiap titis air mata saya bernilai..
terima kasih awak kerana tidak membenarkan saya menangis...
terima kaseh awak deacctive sume account awak bile awak marahkan saya..
terima kasih awak!!

No comments:

Post a Comment