Wednesday, August 24, 2011

ayat wanita adalah yang tersirat

tak taw nak tulis tapi nak menulis..cam ne tu..hurm jiwe memberontak..segala xkene..nak diam xboleh nak becakap salah..so camne??nak menulis pon kekadang serbe salah..kang salah tuliss tetibe orang xpatut terase yang terasa..so nak wat cm ne eh??kenapa kita kne ade blog kalo kite xleh nak menulis sebebas2 alam??kenape eh???ce gtaw..yeap..ade bende..aku bukak aku stalk aku nampak gambar aku coment gambar aku like gambar aku tilik gambar..ntah la..abaikan..-tet!!-oke perkara yang nak ditulis..

AYAT WANITA ADALAH YANG TERSIRAT

kalo dye cakap............maknanya......
  1. ...aku xkesah janji aku dapat tengok dia bahagia....aku sangat kesah and aku sumpah jeles tgk dia bahagia
  2. ...aku kate da xde pape,dah2 la,pegi berambus!jgn cari aku...please mr.boyfriend tolong datang balik dan tenangkan diriku.
  3. ...please aku xrase nak nanges pon...dalam hati aku menangis sesorang je..wat pe nak nanges depan orang..wat malu la
  4. ...cantik la benda tu..tp tak yah lah....tolong la beli pleaseeeeeee,nak nak nak
  5. ...sukenye saya tengok pic awak.romantik habis...sumpah jeles nok..nape la ko romantik sgt..kan bagus kalo tu aku
  6. ...xpe aku boleh wat sume keje..ko g la tengok movie sesorang...wtf!!dye egt aku kuli batak dye..ko tunggu la aku taruk taik lipas dalam milo ko
  7. ...aku rase sangat panas lak dok dalam lif ni..cm ade muke yang aku xleh nak pandang...benci sial aku tgk muke ko..ko paham x aku sgt xsuke ko..blah la cepat!!
  8. ..tangan aku selama ni dok wat kueh je...hari ni aku rse cm nak lempang mulut laha ko tu

No comments:

Post a Comment