Sunday, November 18, 2012

:-[

hurm..kenapa kekadang terasa macam aku ni sgt la terhegeh2..mcm aku lak yg tetibe gilakan dia..padahal..hakikatnya??hurm..dulu kot..sekarang da terbalik eh..eh xsuke la memain tarik2 tali..cube ckp bende yang pasti..bende yg betul2 buat hati aku ni tenang..bukan untuk seketika..tapi untuk selama-lama nye..boleh x??sbb da byk sgt bende yg aku sentap dan aku wat kau sentap..kalau tak cakap x..kalau ye cakap ye..jgn la memeningkan kepala otak aku..ckp boleh x??ni kau divide 2..with action kau buat cm kau nk..tp verbal??nothing to confirm...cube kalau kau kat tempat aku..tp aku rse potong jari kau xkan rasa pe yang aku rse coz u r not in my shoe..aku bukannye ape..cume ku nk mintak tlg kau..jgn wat aku camni..aku bukan nye jenis org yang main2 dalam sesuatu perkara yang serius..kalau aku kata aku nak, aku nak..kalau aku cakap xnak, xnak...dalam satu bende kalau serius betol2 aku serius..kalau nak buat satu bende betul2 aku buat...tp aku down sangat bile aku tetibe rase cm 'hoi kau ni kenapa...sedar tak kau kat mana sekarang'...babe aku nak terangkan pon susah....acane eh...hurm...bia lah..pe nak jadi jadi lah..pe yg da jadi....jalan lah..




No comments:

Post a Comment